TEST COMPEX Mi SPORT

26.03.2012 19:23

   Odporúčam prečítať.Názor a praktické skúsenosti odborníka.

úryvok...

 

Přístroj MI-Sport stojí mezi elektrostimulátory Compexu na samém vrcholu nabídky – není

divu, protože mimo programů pro fitness a beauty nabízí prakticky veškeré funkce. Na rozdíl

od svých jednodušších a levnějších sourozenců nabízí tento produkt již v základním balení

technologii MI, pod jejíž zkratkou se skrývá pojem „muscle intelligence". Zvláštní senzor,

kterým je MI-Sport vybaven, si otestuje stav ošetřovaných svalů a dle získaných parametrů

nastaví vlastnosti stimulace. Jednou z možností zefektivnění a subjektivního zpříjemnění je

díky této technologii režim mi-action, kdy je volní svalová kontrakce následována a

doprovázena elektrostimulací. Displej přístroje je velmi přehledný a dobře čitelný. Novinkou

představenou u všech elektrostimulátorů Compex také jednodušší připojování kabelů a

vysoká životnost elektrod....viac Compex MI_test.pdf (299,9 kB)